دانلود آهنگ جدید و زیبای بنیامین بهادری به نام من به تو احساس مالکیت دارم

ترانه سرا: فرید احمدی / آهنگساز: بنیامین / تنظیم: محمد موجرلو

نوازنده گیتار بیس: آرش سعیدی / قطعه 4 از آلبوم 94

دانلود آهنگ جدید بنیامین به نام من به تو احساس مالکیت دارم

دانلود موزیک با لینک مستقیم و کیفیت اورجینال در ادامه ی مطلب …

Download Download

حجم: 10.1 مگابایت

کیفیت: 320

Download New Song

Benyamin – Track 4 (Album 94)

متن ترانه ی چهارم از آلبوم 94 با صدای بنیامین:
من به تو احساس مالکیت دارم
تو نترس از حرفم حسن نیت دارم
همه قلبت رو من تصرف کردم
خیلى راحت اینجا من توقف کردم

من رو رفتاراى تو تعصب دارم
این دلیل عشقه دوسِتم خُب دارم
من فقط رو عشق تو تمرکز دارم
همیشه تو دستم یه گل رز دارم

دوست دارم خودم پالتوتو بگیرمو
تو بپوشى و خودم
خودم قهوه بریزم و تو بنوشى
تو بنوشى و خودم

من خودم دوست دارم نگرانت باشم
توى هر لحظه در جری انت باشم
من خودم دوست دارم هیجانت باشم
دائماً مورد امتحانت باشم